Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα βάζοντας τα στο καλάθι και συμπληρώνοντας τη ποσότητα που θέλετε.
Εφόσον τελειώσετε τη διαδικασία αυτή επιλέγετε «ΤΑΜΕΙΟ» και συμπληρώνοντας τη κατάλληλη φόρμα με τα στοιχεία σας, τον τρόπο αποστολής και τον τρόπο πληρωμής, επιβεβαιώνετε τη παραγγελία.

2. Πώς μπορώ να πληρώσω;

Το κατάστημα μας υποστηρίζει όλους τους τρόπους πληρωμής όπως πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε όλες τις τράπεζες και αντικαταβολή. Η αντικαταβολή κοστίζει 2,50€.

3. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται συνήθως την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα με courier της Γενικής Ταχυδρομικής ή με ΕΛΤΑ Courier. Μετά την εκτέλεση τους σας αποστέλλουμε e-mail ή μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο ώστε να γνωρίζετε ότι έχει αποσταλεί. Για χερσαίους προορισμούς χρειάζονται αναλόγως τη περιοχή σας 1-3 εργάσιμες μέρες. Για νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτα σημεία μπορεί να χρειαστούν 3-10 εργάσιμες μέρες.

4. Μπορώ να παραλάβω από το φυσικό κατάστημα;

Ασφαλώς και μπορείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα αρκεί να καταχωρίσετε τη παραγγελία σας και να επιλέξετε τα ανάλογα πεδία στη φόρμα παραγγελίας. Δεν είναι δεσμευτικό να παραλάβετε τα προϊόντα αν δεν είναι της αρεσκείας σας (εκτός από ειδικές παραγγελίες). Μας βοηθάει ιδιαιτέρα αν ξέρουμε τι ψάχνετε και γλιτώνετε πολύ χρόνο διότι η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή.

5. Τι ισχύει με την εγγύηση προϊόντων;

Τα προϊόντα του καταστήματος μας καλύπτονται από εγγύηση ανάλογα με το είδος και τη κατηγορία τους. Σε κάθε περίπτωση τα αποστέλλετε σε εμάς για να ελέγξουμε το πρόβλημα και εφόσον διαπιστωθεί ή σωστή χρήση τους επισκευάζονται ή τα αντικαθιστούμε εξ ολοκλήρου. Σε κάθε περίπτωση εμείς φροντίζουμε να υπάρχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά και οι κατάλληλες προδιαγραφές ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα.